Wednesday, June 21, 2017

KEMBALI HIDUP

Asalamualaikum semua..Semua ke..rasanya xder folower lagi...lantak la..lagi best kalo dapat dok sorang-sorang dalam ni..anyway aku rasa aku x pernah lagi nak try untuk berblog. tp alang alang akaun dah lama ni aku nak try la mulakan kembali. Punca utama aku nak berblog ni sebb aku tgk ramai yg cuba share ape yg diorang buat selain dalam facebook dan lain2 MS....So aku cuba nak ubah plak laa..bagi org atau aku sendiri tanam sifat membaca dlam diri..
Kenapa blog? aku Rasa blog ni lagi best kot sebb aku bole tulis ape sahaja yg aku rasa panjang2..HAHAHA*tepuk tangan. So buat masa ni biar je la entry ni jadi pemula bicara..lepas ni aku akan datang dengan lebih byk aktiviti dan cerita2 yg up to date..

babai

No comments:

Post a Comment

PABLO ESCOBAR: 5 FAKTA MENARIK PASAL RAJA KARTEL

  Assalamualaikum korang semua.. aku rasa aku dah terlalu lama diam dari menulis ni. Aku rasa aku macam tak de mood sgt nak menulis sejak du...